Sessa Hansen

Ha god oversikt

  • Publisert: 11.01.2014, 13:24
  • Kategori: Kost, Helse & Trening
  • Heihei! Nå har jeg akkuratt ordnet ferdig ønskelisten min over hva jeg skal ønske meg til bursdagen min. Det er en stund til meg jeg pleier å være så treig å glemme å skrive det ut eller i det hele tatt lage noen liste. Og da er det ikke lett å svare for eksempel de i familien på hva jeg ønsker meg. Så nå har jeg lagd en liste og skrevet ut den med litt forskjellige ting jeg ønsker meg så de kan velge litt. Utenom det har jeg også fått satt opp treningsplanen min. Da dette er egentrening som mye vil skje hjemme har jeg listet opp lister og oversikter over hva jeg gjør hver enkelt dag! Det gjelder å ha god oversikt og følge dette godt om det skal fungere. Kostholdet mitt har jeg ikke noen "streng" liste over hva jeg SKAL spise. Men har fått tak i en plansje med "80 sunne matvarer/kryddre/nøtter og frukter" som jeg leser v og sørger for å få i meg litt av det som står der ca hver dag. 

     

                                                        

    30 DAY SQUAT CHALLENGE. Denne er èn av de planene jeg har. Denne øker jo for hver dag og starter på 50 squats. Trening av rumpe og lår vil jeg praktisere ekstra og derfor har jeg valgt denne. Den er utfordrene for de som egentlig ikke pleier å trene eller ta squats. For meg er det å starte på 50 greit men jeg vet med meg selv at jeg må presse meg litt mot slutten av 50 for å klare det. Kan bli litt hardt men jeg vil ikke si jeg skal "kanskje klare det". Går heller inn for det og sier jeg SKAL klare det. En positiv holdning er alt. 

                                                             

    TOTAL ABS: Ja her er det jo forklart nøyaktig hvilke muskler som blir brukt til hver enkelt øvelse. Jeg har ikke noen planer om å få noen six-pack men å holde magemusklene i form er veldig viktig. Og du trener også nedere del av ryggen ved å utføre Supermen. Også fint for meg som har en lang rygg som jeg stadig har litt vondt i. 60 sec plank er den jeg syntes har en bra effekt og jeg bruker deg selv daglig men har ikke prøvd 60 sec før så dette kan jo bli spennende! 

     

    Har flere trenings plansjer som jeg har hentet fra nettet eller weheartit men disse to jeg ser mest etter. Utenom dette skal det jo bli jogging og trening på Trimmen treningssenter. Neste punkt på dagens "agenda" er å ordne meg til jeg skal bort i kveld. Bilder vil komme!

     

  • Publisert: 11.01.2014, 13:24
  • Kategori: Kost, Helse & Trening
  • 0 kommentarer
  • Ingen kommentarer

    Skriv en ny kommentar

    hits